Emaitzak: 56

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (24)
Es el segundo eje principal. Bigarren ardatz nagusia da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Es el primer eje principal y el eje longitudinal. Lehen ardatz nagusia eta luzetarako ardatza da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Tercer eje principal. Hirugarren ardatz nagusia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

[ch] .G.TOOLORIF2 Posición a ocupar por el eje rotativo principal. [ch] .G.TOOLORIF2 Ardatz birakari nagusiak hartu beharreko posizioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

[2] .G.POSROTF Posición actual del eje rotativo principal. [2] .G.POSROTF Ardatz birakari nagusiaren uneko posizioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

[ch] .G.TOOLORIF1 Posición a ocupar por el eje rotativo principal. [ch] .G.TOOLORIF1 Ardatz birakari nagusiak hartu beharreko posizioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

(V.)G.TOOLORIF1 Posición del eje rotativo principal. (V.)G.TOOLORIF1 Ardatz birakari nagusiaren posizioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

(V.)G.TOOLORIF2 Posición del eje rotativo principal. (V.)G.TOOLORIF2 Ardatz birakari nagusiaren posizioa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La primera solución es la que implica menor movimiento del eje rotativo principal (la articulación más cercana al carnero o más alejada de la herramienta) respecto a la posición cero. Lehenengo irtenbidean, ardatz birakari nagusiak (aharitik hurbilen dagoen giltzadurak edo erremintatik urrunen dagoenak) mugimendu gutxiago egiten ditu zeroaren posizioarekiko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La segunda solución es la que implica mayor movimiento del eje rotativo principal respecto a la posición cero. Bigarren irtenbidean, ardatz birakari nagusia gehiago mugitzen da zeroaren posizioarekiko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ostalaritza eta turismoa (1)
París es el eje principal del transporte terrestre. Paris da lurreko garraioaren ardatz nagusia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
La relación entre la iluminancia máxima y la mínima en el eje de los pasos principales será menor de 40. Urrats nagusien ardatzean, gehieneko iluminantziaren eta gutxienekoaren arteko erlazioa 40 baino txikiagoa izango da.

Materiala: Sistemen integrazioa